Termeni si Conditii

DETALII GENERALE

 

Va rugam sa cititi cu foarte mare atentie acesti ,,Termeni şi Conditii”, denumiti in continuare si “Acordul” sau “Termeni de Utilizare”, inainte de a utiliza sau a beneficia de serviciile oferite de Asociatia Eco-Durabil”. Prezentul acord stabileste termenii legali si conditiile de utilizare a site-ului www.omanadeajutor.eu, a plasarii unei donatii si a coloborarii dintre asociatie si beneficiari.

Site-ul www.omanadeajutor.eu este administrat de catre Asociatia Eco-Durabil, identificata prin CUI 41026636, avand sediul social in comuna Sepreus, jud. Arad, nr.19, email: [email protected]

www.omanadeajutor.eu este o platforma de donatii, utilizata de catre Asociatia Eco-Durabil prin care deruleaza campanii de strangere de fonduri din donatii cu ajutorul carora sunt ajutate cazuri sociale si umanitare.

ACCEPTAREA TERMENILOR

 

Serviciul acestui site este oferit sub rezerva acceptarii tuturor termenilor si conditiilor prevazute in acest Acord. In situatia in care nu sunteti de acord cu termenii prezenti, daca sunteti in momentul in care doriti sa plasati o donatie, va rugam sa nu o plasati, iar daca doriti sa fiti unul din beneficiarii nostri, nu veti putea fi.

Orice accesare a www.omanadeajutor.eu va fi considerata, de acum incolo, acceptarea acestor Termeni si Conditii.

Asociatia isi rezervă dreptul, la propria discretie, sa modifice sau sa inlocuiasca acesti ,,Termeni si Conditii” prin postarea termenilor actualizati pe site. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati periodic Termenii si Conditiile de Utilizare pentru eventualele modificari, iar utilizarea in continuare reprezintă acceptarea acestor modificari.

Asociatia isi rezerva dreptul unilateral si discretionar de a modifica, suspenda sau intrerupe Serviciul in orice moment.

Orice donatie efectuata pe acest site, pentru oricare din beneficiarii nostri, in oricare din conturile bancare care apartin asociatiei, prin oricare din modalitatile de donatie afisate pe site, inseamna ca le-ati acceptat aceste termeni si conditii.

Prezentul document este supus legii romane.

INTELESUL TERMENILOR

 

In sensul celor de mai jos, vom folosi urmatorii termeni avand urmatoarele intelesuri:

Beneficiar = orice persoana care primeste orice fel de ajutor din partea asociatiei;

Potential beneficiar = orice persoane care a depus o cerere de ajutor, si urmeaza sa fie verificata de catre asociatie in vederea oferirii de ajutor financiar sau material;

Parinte / Parinti = reprezentantul legal al beneficiarului, daca acesta este minor;

Reprezentant legal = este persoana care reprezinta in mod legal beneficiarul, oricare ar fi el;

Caz social = orice persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi sunt cu caracter social, personal, sau economic;

Caz caritabil = orice persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi sunt cu caracter social, personal, sau economic;

Activitate / actiune sociala = este o activitate de ajutorare cu caracter social, menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;

Activitate caritabila = este o activitate de ajutorare cu caracter social, menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;

Caz umanitar = este o persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi tin de sanatate;

Activitate umanitara = este o activitate de ajutor, care raspunde unei nevoi a unui grup, nevoi cu caracter de sanatate;

Fond de rulment = este un fond creat in cadrul asociatiei din donatii, fond utilizat pentru plata in avans a unor tratamente, operatii, medicamente, etc. De asemenea, fondul de rulment poate fi folosit pentru oricare alt proiect, sau activitate, de orice natura in care este implicata asociatia.

Donatie generala = este donatia realizata pe desktop, pe butonul rosu ,,Doneaza acum”, casuta de donatie avand textul ,,Donatie generala”, neavand nici o destinatie catre un caz anume.

Donatie cu destinatie = este donatia realizata pe butonul rosu ,,Doneaza” din pagina de caz, avand in casuta de donatie textul ,,Donati pentru: nume caz”

Asociatia Eco-Durabil” / Asociatia = reprezinta denumirea oficiala si / sau generica a asociatiei noastre care desfasoara actiuni cu caracter umanitar, social, educativ si de sanatate, proprietara acestei platforme de strangere de fonduri si campanii umanitare;

Donator = orice persoana care a facut o donatie pe aceasta platforma de donatii si strangere de fonduri (online cu cardul sau prin Paypal), cat si prin transfer bancar sau donatie prin SMS.

Site / www.omanadeajutor.eu = platforma de donatii

Colaborator – persoana voluntara sau cu care asociatia are un contract de prestari de servicii, in vederea indentificarii cazurilor sociale si umanitare, cat si realizarea activitatii de promovare si strangere de fonduri;

Angajat – persoana angajata in cadrul asociatiei cu contract de munca;

Voluntar – persoana care se implica sporadic in activitatea de ajutorare, sau persoana care are incheiat cu asociatia un contract de voluntariat;

Profit net – este profitul realizat din activitatea economica sau orice alte activitati cu caracter economic in care este implicata asociatia, in vederea generarii de profit net, directionat apoi pentru indeplinirea scopurilor si obiectivelor ei;

Activitate economica – orice fel de activitate economica in care este implicata asociatia, cu scopul obtinerii unui profit, pe care sa il directioneze in final pentru atingerea scopurilor si obiectivelor ei;

Magazin caritabil – este magazin online de vanzari de produse si servicii, avand ca scop generarea unui profit net in cadrul asociatiei, si directionarea lui pentru atingerea scopului si obiectivelor asociatiei;

Persoana afiliata – este persoana in intelesul art. 7, pct. 26 din Codul Fiscal;

Site-uri afiliate – sunt web site-uri care apartin asociatiei, sau apartin altor persoane juridice afiliate asociatiei, toate impreuna conclucrand pentru strangerea de donatii, sau generarea unui profit din activitati economice.

Fundraising – activitate de strangere de fonduri din donatii;

Fundraiser – persoana care se ocupa de fundraising sau strangerea de fonduri din donatii

Responsabil de caz – persoana desemnata in cadrul asociatiei sa reprezinte in mod public beneficiarul. Reponsabilul de caz este cel care preia cazul in cadrul asociatiei, se ocupa de fundrasing, face platile catre beneficiar din donatiile primite, raspunde donatorilor daca acestia au intrebari. Responsabilul de caz poate fi in acelasi timp si fundraiser.

Licitatii caritabile – vanzari de bunuri / produse, in scop caritabil, pe grupuri sau pagini de Facebook, gestionate de catre asociatie;

Tombole caritabile – tombole cu scop caritabil, organizate pe grupuri sau pagini de Facebook, gestionate de catre asociatie;

Concursuri caritabile – concursuri cu premii cu scop caritabil, organizate pe grupuri sau pagini de Facebook gestionate de asociatie;

Campanie de strangere de fonduri pe Facebook – campanie de strangere de fonduri direct pe Facebook, organizata si gestionata de asociatie, cu ajutorul si pe un cont personal de Facebook, al unei persoane aflate intr-o tara agreata de Facebook pentru aceasta activitate.

Presator de servicii – entitate juridica cu care asociatia are incheiat un contract de prestari de servicii.

I. SELECTAREA CAZURILOR UMANITARE / SOCIALE

 

Donatorii, beneficiarii si cazurile sociale / umanitare care trimit cereri de ajutor, au luat la cunostinta si sunt de acord cu procedura de mai jos in privinta analizei cazurilor sociale / umanitare si selectarea potentialilor beneficiari care vor primi donatii din partea asociatiei, sau vor intra in campanii de strangere de fonduri:

1. Se trimit cereri prin apel telefonic, pe Whatsapp, Messenger, pe email sau prin recomandare directa;

2. In prima faza se poarta o discutie telefonica cu potentialul beneficiar, pentru a afla cat mai multe detalii despre problemele cu care se confrunta si pentru a ni se comunica nevoile lui concrete;

3. Asociatia isi rezerva dreptul sa ceara informatii suplimentare despre un caz, daca acesta se incadreaza in cadrul activitatii noastre si a criteriilor noastre de selectie;

4. Asociatia prin reprezentantii sai, angajati, colaboratori sau voluntari, daca este nevoie viziteaza beneficiarul la domiciliu in vederea efectuarii unei anchete sociale si pentru a verifica daca informatiile primite initial corespund cu cele de la fata locului;

5. Ancheta sociala, poata sa fie mai simpla, sau complexa, incluzand daca este nevoie si institutii ale statului;

6. Dupa ancheta sociala la fata locului se vor analiza toate informatiile si se va lua o decizie, daca acel caz va fi sau nu postat si promovat pe site-ul nostru. Selectarea unui caz in vederea ajutorarii si / sau a inceperii unei campanii de strangere de fonduri se face de catre conducerea asociatiei pe baza criteriilor interne de selectie;

7. In cazul copiilor bolnavi de cancer, leucemie sau alte boli grave care deja se afla internati in spitale din strainatate unde un reprezentant al asociatiei nu poate ajunge, atunci asociatia: va lua legatura telefonic / video chat, va cere documente medicale justificative recente, care sa ateste boala si sa justifice suma ceruta pentru ajutor umanitar. La fel se va proceda si cu cazurile care sunt internate in spitale din Romania unde din motive de distanta sau alte motive justificate nu putem ajunge.

8. Inainte de a promova / mediatiza un caz, se va incheia un ,,contract de sponsorizare” intre Asociatia Eco-Durabil si cazul pe care il vom promova;

9. Prin incheierea unui contract de sponsorizare si conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia sunt de acord cu toti ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, cat si ca imaginea lor, numele lor, problema lor, etc, sa fie mediatizata pe toate canalele media pe care asociatia le acceseaza, in mod special reteaua de socializare Facebook;

10. Strangerea de fonduri se face pe prezenta platforma de donatii / platforma de campanii umanitare si de strangere de fonduri www.omanadeajutor.eu, pe orice alt site care apartine asociatiei, partenerilor contractuali, sau web site-uri care apartin persoanelor afiliate.

Intreaga activitate de strangere de fonduri este transparenta si la vedere.

Nu strangem fonduri pe strada.

Orice probleme legate de donatii, transparenta, probleme tehnice legate de modalitatile de donatie, nedumeriri, intrebari, dubii, nemultumiri, etc, va rugam sa le transmiteti in cel mai scurt timp pe email: [email protected] sau telefonic la 0774 602 188.

Veti primi raspuns si clarificari in cel mai scurt timp;
La finalul campaniei de strangere de fonduri, daca a fost stransa toata suma necesara sau bunurile necesare:

11. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, costul operatiilor, tratamentelor, medicamentelor, etc, sa se plateasca direct de catre asociatie noastra umanitara in contul spitalelor, farmaciilor, in schimb vom avea facturile fiscale drept dovada si transparenta;

12. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia, este de acord ca orice aparat medical necesar sa fie cumparat direct de catre asociatie pe baza unei facturi fiscale, si donat beneficiarului printr-un contract de donatie si proces verbal de predare primire. In felul acesta aparatul medical / bunul cumparat, va fi donat si va intra in posesia beneficiarului campaniei;

13. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal acestuia, este de acord ca, in cazul in care beneficiarul urmeaza un tratament de lunga durata care necesita plati lunare, asociatia noastra umanitara sa nu ofere / sa nu plateasca beneficiarului la finalul campaniei toata suma stransa, ci aceasta sa se plateasca lunar (sau de cate ori este nevoie si exact suma de care are nevoie), pana la finalizarea tratamentului si a sumei de care dispune in urma campaniei de strangere de fonduri. Suma care se va plati se va stabili de comun acord cu beneficiarul sau reprezentantii legali ai acestuia;

14. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal acestuia, este de acord ca orice suma in plus fata de nevoile beneficiarului, stransa in urma campaniei de strangere de fonduri organizate pentru beneficiar, sa fie redirectionata catre alti beneficiari, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care asociatia este implicata, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii.

Sumele in plus reprezinta:

Sumele stranse peste suma stabilita conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre beneficiar si / sau reprezentantii legali ai acestuia si asociatie, suma care va fi facuta publica pe www.omanadeajutor.eu, aferenta cazului;

15. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, beneficiarul nu poate pretinde sumele care sunt stranse in plus fata de nevoile sale stabilite initial conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si beneficiar sau reprezentantul legal al acestuia, decat pe baza unor documente justificative.

In lipsa unei justificari, acestia sunt de acord ca directionarea fondurilor stranse in plus pentru beneficiar sa fie redirectionate catre alte cazuri umanitare, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care este implicata asociatia, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii, la hotararea asociatiei;

16. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord ca, asociatia sa nu ofere fonduri beneficiarului pentru care s-a strans o anumita suma de bani in urma unei campanii de strangere de fonduri, fara ca beneficiarul sa poata justifica modul in care aceste fonduri sunt cheltuite in interesul si scopul pentru care acestea s-au strans;

17. In cazul in care se primesc din partea donatorilor direct bunuri prin asociatie, oferirea acestora catre beneficiari se va face pe baza unui proces verbal de predare primire;

18. In cazul in care beneficiarii primesc direct de la donatori bunuri, asociatia nu este obligata si va nu face un proces verbal de predare primire;

19. In cazul in care un donator ofera bani direct unui beneficiar, asociatia nu poate emite chitanta de donatie pentru suma oferita, nu este raspunzatoare de folosirea banilor de catre beneficiar si nu ofera un raport donatorului, raport personal sau public pe site-ul asociatiei. In acest caz, toata raspunderea privind modul de folosire a banilor donati ii revine direct donatorului si beneficiarului;

20. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, sunt de acord ca, daca in urma campaniei de strangere de bunuri nu s-au strans fondurile pentru a cumpara toate bunurile necesare de care avea nevoie beneficiarul, atunci:

a. De comun acord cu beneficiarul, asociatia va cumpara bunurile necesare beneficiarului in limita donatiilor stranse;

b. Beneficiarul poate opta sa foloseasca fondurile si in alte scopuri care ii pot rezolva o problema.

21. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia sunt acord ca, daca in urma unei campanii de strangere de fonduri pentru un beneficiar, nu s-a strans toata suma necesara decat o parte din ea, mai mica sau mai mare, atunci:

Beneficiarul poate primi suma stransa conform cu acesti ,,Termeni si Conditii” si contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si beneficiar;

22. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantii acestuia sunt de acord ca, daca in timpul campaniei de strangere de fonduri, sau dupa incheierea campaniei, in perioada in care asociatia inca are de oferit fonduri beneficiarului, daca in acest timp in cel mai nefericit caz benefiarul decedeaza, atunci:

a. Daca pana la momentul decesului, beneficiarul a beneficiat de tratament, interventii chirurgicale, medicamente, etc, pe care asociatia urma sa le plateasca pe baza de factura, acestea vor fi platite de catre asociatie in limita sumei de care beneficiarul decedat dispune in contul asociatiei;

b. Donatiile stranse ramase dupa plata sumelor conform cu pct. 22.a de mai sus, vor fi redirectionate catre alti beneficiari aflati in atentia asociatiei noastre, proiecte, sau orice fel de activitati, de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia;

c. Sumele donate in contul asociatiei dupa decesul beneficiarului, vor fi redirectionate catre fondul de rulment, cazuri umanitare, proiecte sau orice fel de activitati, de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia;

d. Parintii, copii, rudele apropiate, etc, nu pot avea pretentii asupra donatiilor stranse in timpul campaniei de strangere de fonduri pana la decesul beneficiarului. Donatorii, in momentul plasarii donatiei, au acceptat ,,Termeni si Conditii” prin care isi dau accordul ca in cazul in care beneficiarul decedeaza in timpul campaniei de strangere de fonduri, donatia lui sa fie redirectionata catre alti beneficiari aflati in atentia asociatiei, catre proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia.

e. Donatorul prin plasarea unei donatii pe platforma de donatii si beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, sunt de acord ca, orice donatie efectuata dupa data finalizarii campaniei de strangere de fonduri, sa fie distribuita catre un alt caz, proiect sau actiune, de orice natura ar fi ea, in care este implicata asociatia;

f. Asociatia, poate hotara in functie de specificul fiecarui caz sa ofere suport financiar si dupa decesul beneficiarului, dar numai pentru cheltuielile si datoriile ramase neachitate pentru beneficiar, si NUMAI justificate pe baza de factura. De asemenea, poate decide sa suporte costurile de inmormantare, daca acestea sunt justificate pe baza de factura;

g. Donatorul prin plasarea unei donatii si beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, sunt de acord ca, in cazul decesului beneficiarului, asociatia nu va acoperi din donatii costurile de inmormantare, nici de repatriere in tara daca este cazul, sau alte cheltuieli / costuri care nu pot fi justificate pe baza de factura. Donatiile ramase nefolosite vor fi redirectionate catre fondul de rulment, alte cazuri umanitare, proiecte si activitati caritabile, sau de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia.

23. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord ca, orice folosire a donatiilor / bunurilor sa se faca de catre si sub supravegherea asociatiei, pe baza unor documente justificative. La finalul fiecarei actiuni, asociatia noastra va vizita cazul la domiciliu /spital, ( acolo unde se poate si este cazul), va evalua modul in care ajutorul nostru a adus schimbari in viata beneficiarului, va face un raport scris si va realiza materiale video, foto, interviuri cu beneficiarul, care in final vor fi postate pe site-ul asociatiei ca dovada a activitatii si a faptului ca acel caz / proiect / beneficiar a fost ajutat.
LA FINALUL CAMPANIEI DE STRANGERE DE FONDURI, DACA SUMA NECESATA NU A FOST STRANSA IN TOTALITATE

24. Fiecare campaniei de strangere de fonduri are pe site stabilit un termen limita, cu denumirea ,,Timp ramas”. Acest termen limita poate fi oricand marit in functie de specificul fiecarui caz. Asociatia poate modifica termenul limita ori de cate ori doreste sau este necesar. Scopul nostru este sa oferim timp / sa reusim sa strangem fondurile necesare cat mai repede pentru fiecare caz in parte.

25. Daca dupa prelungirea de mai multe ori a termenului limita, asociatia constata ca nu reuseste sa stranga suma necesara pentru un caz, atunci:

a. Asociatia va instinta beneficiarul despre incheierea campaniei de strangere de fonduri;

b. Beneficiarul va primi toata suma stransa pe site, dupa ce asociatia a retinut: costul comisioanelor bancare, a procesatorilor de plati online, de administrare si cheltuielile pe Facebook.

 

II. MODALITATI DE DONATIE

 

26. Punem la dispozitie toate modalitatile de donatie, de la cele clasice pana la cele mai moderne, rapide, usoare, securizate si transparente. Mai jos sunt prezentate pe scurt aceste modalitati de donatie.

Doneaza cu cardul

a. Donatia prin card este foarte simpla si foarte rapida. Alegi modalitatea de donatie prin card si vei fi redirectionat catre o pagina securizata. Donatia prin card este facilitata si securizata de netopia-payments.com. Donatia o poti face de oriunde ai fi avand un computer sau telefon cu conexiune la internet si cardul personal.

Daca donatia iti este respinsa, sunt doua motive:

a.1 ai are o restrictie pentru a face plati, trebuie doar sa suni la banca sa iti ridice restrictia;

a.2 nu ai activat codul 3D Secure, in acest caz trebuie sa suni la banca pentru a-ti activa codul 3D Secure;

a.3 folosesti un card care nu este acceptati de procesatorul nostru de plati online.

b. Odata donatia facuta cu cardul vei primi 2 emailuri de confirmare a donatiei. Instantaneu, donatia ta (suma, numele si data donatiei) vor fi afisate in lista de donatori ai beneficiarului pentru care ai donat (cu exceptia cazului in care ai ales sa ramai anonim, sau ai facut o donatie fara sa selectezi un beneficiar anume);

c. Donatia cu cardul se face pentru un caz anume /concret / specific, doar daca donatorul acceseaza butonul ,,Doneaza” de culoare rosie, aferent fiecarui caz in parte, selectand sub – optiunea ,,Donez prin card”;

d. Daca dupa plasarea donatiei cu cardul, donatorul nu isi regaseste numele si suma donata in ,,lista de donatori” pentru cazul pentru care a donat sau ,,crede”ca a donat, pot fi aceste motive:

d.1 donatorul a avut in minte sa doneze pentru un caz, dar a accesat butonul ,,Doneaza” de culoare rosie din drepta sus a site-ului www.omanadeajutor.eu, sub-optiunea ,,Donez prin card”. In acest caz, donatia s-a inregistrat fara o destinatie spre un caz concret. Pentru a o directiona catre cazul dorit/avut in vedere, donatorul trebuie sa ne contacteze si sa ne comunice destinatia donatiei;

d.2 donatorul a bifat in momentul plasarii donatiei ,,Vreau sa raman anonim”. In acest caz in ,,lista de donatori” de pe pagina cazului pentru care s-a donat, cat si in ,,lista de donatori persoane fizice” donatia va apare anonima, in loc de nume va apare ,,Donator anonim”, suma donata si data donatiei;

d.3 este o problema tehnica de la platforma www.omanadeajutor.eu sau de la procesatorul de plati online netopia-payments.com.

Donatorul are obligatia sa ne contacteze in cel mai scurt timp, sa ne comunice problema, iar asociatia se obliga sa rezolve si sa comunice donatorului sursa problemei, rezolvarea ei si postarea pe site a donatiei conform cu donatia initiala;

e. Donatiile facute cu cardul de pe butonul ,,Doneaza acum” de culoare rosie, din dreapta sus a site-ului www.omanadeajutor.eu, sub-optiunea ,,Donez prin card”, sunt considerate donatii generale, care nu au specificate o destinatie, acestea se vor redirectiona la alti beneficiari, proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia, la alegerea noastra in functie de nevoi, conform cu ,,Termenii si Conditii” ale acestui site.

Aceste donatii se vor procesa si directiona dupa cum urmeaza:

e.1 daca donatorul nu ne contacteaza ulterior plasarii donatiei pentru a ne comunica o destinatie concreta a donatiei, aceasta va fi redirectionata la hotarea asociatiei, conform cu ,,Termeni si Conditii” a acestui site;

e.2 daca donatorul ne contacteaza ulterior plasarii donatiei si ne comunica o destinatie concreta a donatiei, aceasta va fi redirectionata conform cu dorinta donatorului.

f. Donatiile efectuate cu cardul in lei, dolari, lire sau alte monezi, se vor afisa pe site in Euro, la cursul valutar stabilit de asociatie in conformitate cu cursul valutar de pe piata valutara;

g. Donatia optionala facuta pentru sustinerea platformei, nu se va afisa si nu se va aduna pe pagina cazului in ,,lista de donatori”, odata cu suma donata pentru un beneficiar anume;

h. Exista posibilitatea ca donatia facuta online cu cardul sa nu fie afisata imediat pe site. Acest lucru depinde de fusul orar si / sau de zona din lume de unde faceti donatia, sau de timpul pe care procesatorul de plati online netopia-payments.com il aloca pentru verificarea donatiei.

In cazul in care ati plasat o donatie online cu cardul pe site, ati primit un email de confirmare a donatiei, si nu va regasiti donatia in lista donatorilor de la cazul pentru care ati donat in maxim 24 de ore, atunci va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp pe email: [email protected]

i. La plasarea donatiei online cu cardul procesatorul va retine comisionul sau de procesare a donatiei.

 

III. DONATII IN CONTURILE ASOCIATIEI UMANITARE

 

27. Suntem constienti ca unii donatori prefera sa doneze direct beneficiarului, alti donatori au incredere in ONG-uri, ca acestea vor gestiona in mod corect, responsabil si transparent donatiile primite.

In acest sens, incurajam donatorii sa doneze pentru beneficiarii nostri folosind modalitatile si procedurile de donatie securizate si transparente pe care asociatia noastra le ofera si le pune la dispozitie.

De ce sa donati prin modalitatile de donatie oferite de noi:

– fondurile donate sunt contabilizate;

– garantam buna lor gestionare si folosire;

– garantam transparenta 100% in folosirea si gestionarea lor. Toate detaliile necesare le gasiti in acesti ,,Termeni si Conditii”;

– surplusurile de donatii pentru un beneficiar sunt redirectionate catre alti beneficiari, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care asociatia noastra este implicata, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii, limitand riscul donatiilor multiple;

– donatiile sunt actualizate LIVE pe platforma noastra de donatii, cu numele fiecarui donator cat si suma donata (cu exceptia celor care aleg sa ramana anonimi);

– 24/7 atat donatorul cat si beneficiarul poate urmari evolutia donatiilor pe tot parcursul campaniei;

– Donatiile realizate online prin Card si PayPal se afiseaza instantaneu / LIVE pe site, cu numele, suma donata si data donatiei (numele nu se afiseaza daca donatorul a ales sa ramana anonim);

– Suma donata de catre un donator, se aduna LIVE la suma generala a cazului, cat si la suma generala a tuturor cazurilor de pe pagina principala de la sectiunea ,,Statistici”;

– Donatiile realizate de catre firme prin contracte de sponsorizare vor fi facute publice imediat dupa ce suma donata a intrat in contul asociatiei noastre. Numele firmei, logo-ul si suma donata se vor afisa in lista de donatori a beneficiarului cat si in lista generala de donatori persoane juridice;

– Firmele isi pot deduce sumele donate din impozitul pe profit, oferindu-le posibilitatea ca donatia sa se faca prin contract de sponsorizare;

– Donatiile realizate prin transfer bancar din Romania vor fi afisate pe site in termen de maxim 7-14 zile lucratoare pe baza procesarii extraselor de cont bancar. Numele donatorilor si sumele donate vor fi afisate pe pagina beneficiarului si in lista generala de donatori persoane fizice (cu exceptia celor care au ales sa ramana anonimi sau nu au specificat numele unui beneficiar);

– Donatiile realizate prin transfer bancar din strainatate vor fi afisate pe site in termen de maxim 7-14 zile lucratoare, pe baza procesarii extraselor de cont. Numele donatorilor si sumele donate vor fi afisate pe pagina beneficiarului si in lista generala de donatori persoane fizice (cu exceptia celor care au ales sa ramana anonimi sau nu au specificat numele unui beneficiar);

– La finalul campaniei de strangere de donatii pentru un beneficiar, oferim rapoarte financiare, scrise si video. Realizam interviuri si prezentari video in care cei care au fost ajutati vor marturisi si vor prezenta modul in care au fost ajutati de catre noi, astfel incat, cei care au donat sa poata vedea modul in care donatia lor a fost folosita. De asemenea, modul in care a fost ajutat un beneficiar poate fi verificat la fata locului.

 

IV. APARTENENTA ASOCIATIEI

 

28. Asociatia Eco-Durabil:

– nu este afiliata nici unui partid politic;

– nu este afiliata si nu apartine nici unui cult religios.

– nu face discriminari de: rasa, etnie, nationalitate, religie, orientare sexuala, etc.

 

V. DONATII PENTRU SUSTINEREA PLATFORMEI SI CHELTUIELILOR ADMINISTRATIVE

 

29. Prezenta platforma de donatii cat si intreaga noastra activitate administrativa sau de orice alta natura, are nevoie de sustinerea dvs pentru buna functionare.

Sustinerea activitatii si a cheltuielor administrative aferente se face prin:

a. La fiecare donatie in parte, efectuata online cu cardul, donatorul poate opta sa sustina prezenta platforma de donatii. Aceste fonduri vor fi strict directionate catre costurile aferente dezvoltarii si automatizarii acestei platforme de donatie, pentru a fi capabili sa oferim in acest sens servicii cat mai bune si transparente. De asemenea, aceste costuri includ si plata lunara a serverului;

b. Prin folosirea ,,donatiilor generale” (vezi ,,Termenii si Conditiile” acestui site);

c. Donatorul este de acord ca asociatia sa isi poata retine 3% din suma afisata pe site;

 

VI. OFERIREA DE INFORMATII FALSE

 

30. Beneficiarul si donatorul sunt de acord ca, daca asociatia a primit informatii false de orice natura din partea beneficiarului campania sa fie oprita imediat.

In acest context campania de strangere de fonduri va fi oprita:

a. daca asociatia umanitara constata ca beneficiarul a oferit informatii false de orice natura care au avut ca scop influentarea deciziei de alegere a cazului, campania de strangere de fonduri va fi oprita imediat;

b. asociatia va anunta beneficiarul despre intreruperea campaniei de strangere de fonduri si motivele care au condus la aceasta decizie;

c. fondurile stranse pana la momentul intreruperii campaniei de strangere de fonduri, vor fi redirectionate in totalitate catre alti beneficiari sau activitati, la hotararea asociatiei;

d. daca asociatia afla despre furnizarea informatiilor false de catre beneficiar dupa finalizarea campaniei de strangere de fonduri, si daca in acest timp asociatia detine inca in totalitate sau partial sumele stranse in urma campaniei de strangere de fonduri, aceste sume se vor redirectiona catre alti beneficiari sau campanii de strangere de fonduri aflate in desfasurare, proiecte sau activitati in care este implicata asociatia, la alegerea asociatiei.

 

VII. SUSTINEREA ALTOR ONG-uri

 

31. Asociatia poate sa sustina orice alt ONG prin sponsorizari de bunuri sau fonduri in limita bugetului disponibil.

Selectarea ONG-urilor care vor fi ajutate se va face la decizia asociatiei.

 

VIII. REGULAMENT GDPR SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

In conformitate cu cerintele Legii nr. 677/2001, pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, a legii nr. 190 / 2018, si a GDPR (Regulamentului (UE) 2016/679 de protectie a datelor cu caracter personal):

32. Asociatia si-a desemnat un responsabil privind activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal;

33. Datele cu caracter personal ale beneficiarilor, sunt facute publice pe site, doar cu acordul scris si semnat al acestora;

34. Datele oferite despre fiecare beneficiar in parte, sunt doar cele necesare in vederea informarii potentialilor donatori si vizitatori ai site-ului privind situatia si nevoile beneficiarului;

35. Datele de contact ale beneficiarilor nostri nu sunt facute publice. Pentru obtinerea lor este nevoie sa ne contactati telefonic. In conformitate cu regulamentul GDPR, asociatia isi rezerva dreptul in anumite conditii sa refuze oferirea datelor de contact ale beneficiarilor;

36. Datele cu caracter personal ale donatorilor, vor fi facute publice pana la finalizarea campaniei de strangere de fonduri. Cand campania de strangere de fonduri este finalizata, statusul campaniei este ,,Finalizat”, lista donatorilor dispare, nu va mai fi afisata. Astfel, orice donator care a donat catre un caz / actiune / proiect anume, are obligatia sa isi caute si sa isi verifice donatia pe site cat timp campania este in desfasurare. In sensul reglementarilor legale in domeniu, asociatia considera ca donatia si-a atins ,,scopul” cand campania este finalizata;

37. Datele cu caracter personal ale donatorilor, care au facut o donatie generala pe site, vor fi facute publice timp de 1 luna de zile de la data publicarii donatiei pe site. Donatorul are obligatia sa isi verifice donatia in acest interval de timp. In sensul reglementarile legale in vigoare, consideram ca donatia generala si-a atins scopul dupa 1 luna de zile;

38. Conform reglementarilor legale in vigoare, asociatia pastreaza intr-o baza de date:

a. datele cu caracter personal ale donatorilor;

b. datele cu caracter personal ale beneficiarilor;

c. Datele financiare si contabile ale campaniei de strangerere de fonduri.

39. Asociatia pastreaza datele cu caracter personal amintite la punctul 68, litera a,b,c, pana cand considera ca si-a atins scopul;

40. Conform reglementarilor legale in vigoare, atat beneficiarii cat si donatorii au dreptul sa ceara stergerea datelor cu caracter personal, atat cele facute publice cat si cele pastrate in baza de date;

41. Conform reglementarilor legale in vigoare, o campanie finalizata de strangere de fonduri, va fi pastrata online, publica, atat timp cat isi atinge scopul pentru care a fost creata. Atingerea scopului inseamna:

a. Campania a fost finalizata;

b. Asociatia a platit catre beneficiar toate fondurile care s-au strans conform cu contractul de sponsorizare;

c. Beneficiarul a decedat;

d. Beneficiarul cere in mod expres stergerea campaniei de strangere de fonduri;

42. Conform reglementarilor legale in vigoare, stergerea unei campanii de strangere de fonduri care si-a atins scopul, va fi realizata:

a. La decizia unilaterala a asociatiei, cand considera ca acea campanie de strangere de fonduri si-a atins scopul;

b. La cererea scrisa a beneficiarului;

c. Cand cazul a decedat;

IX. OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

 

43. Beneficiarul fondurilor stranse pe site se obliga sa contacteze responsabilul de plati, ori de cate ori are nevoie de fondurile stranse, prin modalitatile de contact agreate de comun acord;

44. Beneficiarul se obliga sa raspunda la telefon cand este contactat de asociatie. Daca timp de 3 luni de zile beneficiarul nu raspunde la telefon, la mesaje pe whatsapp, la SMS-urile asociatiei, etc, atunci asociatia va inchide campania de strangere de fonduri in mod unilateral;

45. Beneficiarul se obliga sa anunte asociatia de schimbarea datelor de contact;

46. Asociatia este exonerata de orice raspundere in cazul in care beneficiarul decedeaza si nici un reprezentant al acestuia nu anunta asociatia in vederea incheierii campaniei de strangere de fonduri.

NEWSLETTER

Subscribe now to receive the latest news about discounts